Arie & Caroline - Reis door Namibië en Botswana

Sossusvlei

De verwachtingen voor vandaag waren hoog gespannen. Als je googled op Namibië de eerste plaatjes die naar voren komen zijn van Sossusvlei. Vanmorgen vroeg ons bed uit en na een licht ontbijt in de jeep en op pad.

Je moet proberen er zo vroeg mogelijk te zijn om de schaduwen van de duinen zo goed mogelijk te zien. We hebben Dune 45 beklommen, er stond een harde wind en op sommige momenten werd je echt gezandstraald. Het zand zat in onze oren en we denken dat er nog steeds wat in zit.

Daarna door naar Deadvlei, dit is een opgedroogd meer waar de bomen dood zijn, heel decoratief.

We kunnen een kort verhaal lang maken maar het komt erop neer dat we een prachtige dag hebben gehad en deze hebben we afgesloten met een rood wijntje bij het zwembad.

Morgen volgt er weer een rijdag.

Gerrit en Letty

Dat maakt vakanties nou zo leuk. Het meemaken van bijzondere dingen. Gezandstraald en decoratieve takken! Wat een geweldig mooie foto's. En na een prachtige dag afsluiten met een wijntje. Wij doen mee.....

Irene & James Amy

Wat een prachtige plaatjes!
Geweldig om zo met jullie te mogen meereizen.
Wat een avontuur!!
Veilige voortzetting en hopen nog meer te zien van dit land en een vraagje van Amy? Is de eland al gespot?

Marjolijn

Mooie foto's! Echt leuk om uit te vergroten ook!

Arie en Yda

prachtig het is net of we er weer een beetje zelf zijn en dat was toch alweer in 2001.De Sossusvlei ook leuk bij een zandhoos je kon net zo goed de tent open houden want alle lag onder een dikke laag rood zand jullie hebben toch wel een beetje meegenomen van Dune 45 anders hebben wij nog wat,en ja er bestaan eland antilopen in Afrika

Bernd & Yvonne

Ja, met grote vertraging weer een reaktie. Fantastisch hè die duinen en dan die kleur!!!.Hoop dat jullie mooie fotos hebben voor strakes thuis in de "nieuwe kamer".
Hopen dat Marius een goeie tip was.
Wat er zich niet allemaal onder 't zand versteekt!!