Arie & Caroline - Reis door Namibië en Botswana

Victoria Falls

De laatste dag is aangebroken, vandaag hebben we de Victoria Falls in Zimbabwe van boven en vanaf beneden bekeken.

In een plotselinge opwelling hebben we een helikoptervluchtje geboekt over de Falls. Dit is een heel kort vluchtje, maar 2 rondjes boven de watervallen cirkelen is eigenlijk wel voldoende. Mooi gezicht en we konden best dichtbij komen omdat door de lage waterstand de opspattende spray niet zo hoog was.

Daarna hebben we gewandeld langs de watervallen. Er zijn diverse uitzichtpunten. Bij sommige houd je het droog en bij andere word je nat.

Leuke afsluiter van een prachtige reis. Veel indrukken opgedaan, heel mooie landschappen gezien, dichtbij dieren kunnen komen en ons echt positief verbaasd over Afrika.

We denken dat dit zeker niet de laatste keer was…………

Leuk dat jullie met ons meegereisd zijn en voor de leuke reacties. Het wordt nog een hele klus om van de foto’s een mooi document te maken, maar we gaan ons best doen.

Liefs van Arie en Caroline

Hans & Margo

Leuk verhaal en prachtige foto's! Goede vlucht/reis terug, en tot ziens in Nederland!

B&Y

Prachtige reis, fantastische natuur. Fijn dat alles goed verlopen is. Neem aan dat jullie nu in Bod. aan de koffie met gebak zitten! J&N gefeliciteerd!
Groetjes vanuit Italie.

Connie

Hoi Caroline en Arie,
Ik heb net alles bekeken en gelezen! Wat ontzettend mooi. Geweldig dat jullie dit hebben kunnen doen. Ik ben nu al benieuwd naar een fotoboek!